Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Oceniamy, że marki obiecując zbyt wiele działają dla zwiększenie własnego zysku

pobierz video
16.08.2023

Pomimo pesymistycznej ocenie celów działania marek, są branże wyróżniające się pozytywnie. Z raportu Meaningful Brands wynika, że tak właśnie postrzegana jest branża motoryzacyjna.

Meaningful Brands to raport Havas, w którym agencja od 15 lat sprawdza jak marki wpływają na nasze życie pod względem produktowych funkcjonalności, dobrobytu konsumenta i kontrybucji do społeczeństwa.

Od pierwszej edycji badania w 2009 r. Meaningful Brands pozostaje pierwszym globalnym raportem badającym związek między brandami a naszym well-being. Głównym wnioskiem płynącym z najnowszej fali tego globalnego badania są narodziny konsumenta „ekonom-JA”. Rośnie znaczenie benefitów personalnych, czyli tych odpowiedzialnych za osobistą relację z marką i realizację potrzeb psychologicznych konsumenta.

- Zaangażowanie marek musi być realne i zauważalne, ponieważ konsumenci nie wierzą, że marki działają w innym celu niż zwiększenie własnego zysku - mówi w rozmowie z MarketNews24 Adam Biegalski, strateg w Havas Media Network. – Aż 2/3 ankietowanych w różnych krajach deklarowało brak wiary w dobre intencje i zaangażowanie marek w środowisko i społeczeństwo.

Ważne jest, aby reklamodawcy i marketerzy oferowali obietnice, które są do spełnienia. To właśnie z tego powodu w raporcie bardzo wysoko notowane są marki motoryzacyjne.

- Przykładem BMW, które znane jest ze swych działań związanych z elektromobilnością, konsumenci dostrzegają, że są to działania, które mogą przynieść realne korzyści dla środowiska naturalnego – komentuje ekspert Havas Media Network.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl