Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Po wyborach do Parlamentu Europejskiego brexit stał się jeszcze większą niewiadomą

pobierz video
30.05.2019

W Wielkiej Brytanii zwyciężyła Partia Brexit, pomimo tego sytuacja jest jeszcze bardziej skomplikowana. Zamieszanie powinno się pogłębiać, a jego kumulacja zapowiedziana jest na październik.

Eurowybory wygrała partia, która opowiada się za brexitem. Jednak, gdyby zsumować głosy oddane na zwolenników i przeciwników, to więcej zdobyli ci drudzy.

Jeszcze przed dwoma laty blisko 80 proc. głosów w wyborach do brytyjskiego parlamentu zdobyli Konserwatyści i Partia Pracy. Teraz obie partie należą do grona przegranych, czyli nie zagłosują za przedterminowym przeprowadzeniem wyborów. Także ogłoszenie ponownego referendum nt. brexitu stało się jeszcze mniej prawdopodobne.

- Wszystko wskazuje na to, że pod koniec października znajdziemy się w podobnej sytuacji, w jakiej byliśmy pod koniec marca, gdy kolejny termin wyjścia Wielkiej Brytanii z UE się zbliża, a w sprawie brexitu nadal nic nie wiemy - mówi w rozmowie z MarketNews24 dr Przemysław Kwiecień, główny ekonomista XTB.
 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl