Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Polski rynek fitness odróżnia się od Europy programami pracowniczymi

pobierz video
18.04.2018

Polski rynek fitness  wyróżnia się na tle innych krajów skalą programów pracowniczych. Jesteśmy fenomenem na skalę europejską, ocenia w swym raporcie Deloitte. Z oferty klubów fitness korzysta już 2,91 mln Polakó

Polski rynek fitness  wyróżnia się na tle innych krajów skalą programów pracowniczych. Jesteśmy fenomenem na skalę europejską, ocenia w swym raporcie Deloitte. Z oferty klubów fitness korzysta już 2,91 mln Polaków, w 2016 roku było to 2,84 mln osób.

W Polsce działa 2,60 tys. takich klubów, w 2016 roku było to 2,56 tys. Suma ich przychodów wyniosła 872 mln euro (bez VAT), czyli 3,71 mld zł. Rok wcześniej było to 842 mln euro. Na tę kwotę złożyły się przede wszystkim opłaty członkowskie oraz dodatkowe przychody z pozostałej działalności. Średnia wysokość miesięcznej opłaty członkowskiej (wynikającej z cennika) wynosi w Polsce 27,9 euro, czyli blisko 119 zł.

Jak wygląda polska specyfika rynku? Rynek jest bardzo rozdrobniony, ale ma bardzo bogatą ofertę, która trafia do firm i ich pracowników. I jest tu jeden dominujący lider: na koniec 2017 roku spółka Benefit Systems, twórca programu MultiSport, miała ponad 996 tysięcy użytkowników kart sportowych w Polsce i zagranicą.

Pod względem liczby użytkowników klubów fitness w relacji do liczby mieszkańców na pierwszym miejscu jest Szwecja, na drugim Holandia. – Polacy gonią Francuzów i Włochów  – mówi w rozmowie z MarketNews24 Adam Radzki, członek zarządu Benefit Systems SA, a spółka ta jest notowana na warszawskiej giełdzie. - W Polsce jest to 7,7 proc. społeczeństwa.

Specyfiką polskiego rynku fitness, oprócz programów pracowniczych, jest także to, że nie ma na nim silnych międzynarodowych graczy.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl