Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Pomimo wyzwań rynkowych związanych z wprowadzeniem RODO, SARE obroniło swoją pozycję rynkową

pobierz video
09.02.2019

Pierwsze półrocze 2018 roku dla branży marketingu internetowego było pełne wyzwań. Według raportu IAB wartość kampanii e-mail marketingowych spadła o 17 proc., czego powodem najprawdopodobniej było wprowadzenie rozporządzenia o ochronie danych o

Pierwsze półrocze 2018 roku dla branży marketingu internetowego było pełne wyzwań. Według raportu IAB wartość kampanii e-mail marketingowych spadła o 17 proc., czego powodem najprawdopodobniej było wprowadzenie rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

- Ograniczono ilość kampanii marketingowych, ze względu na nieznajomość regulacji prawnych i opóźnione przygotowania niektórych klientów do tych zmian - mówi w rozmowie z MarketNews24 Dariusz Piekarski, prezes zarządu giełdowej spółki SARE SA. - Nasza firma dzięki temu, że dywersyfikuje swoje kanały komunikacji, a także dostarcza narzędzi do optymalizacji kosztów kampanii i zwiększania ich efektywności, obroniła swoją pozycję wzrostową. Wprawdzie jest to tylko 1 proc. wzrostu, ale biorąc pod uwagę tendencje rynkowe, uważamy, że taki wynik jest satysfakcjonujący.

Przychody Grupy SARE wyniosły w pierwszym półroczu 2018 roku 22,7 mln zł, co stanowi wzrost w stosunku do roku uprzedniego o 1%. Grupa osiągnęła w tym czasie 3,6 mln zł zysku EBITDA, czyli o 9 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto obniżył się o 13% r/r do poziomu 1,3 mln zł. Wzrost EBITDA wynika głównie z włączenia do konsolidacji spółek Sales Intelligence S.A. oraz MarketNews24 sp. z o.o., które nie stanowiły części Grupy Kapitałowej w okresie porównawczym.  

- Wprowadziliśmy nową spółkę do Grupy, poprzez akwizycję, którą przeprowadziliśmy w pierwszym półroczu. Sales Intelligence dysponuje olbrzymią bazą danych dotyczącą intencji zakupowych internautów, co umożliwia bardzo precyzyjne targetowanie komunikacji. Natomiast w spółce MarketNews24 utworzona została oparta na własnej technologii sieć reklamowa VideoTarget. Jest to player i narzędzia, które dały możliwość ekspozycji wideo na stronach internetowych, dzięki którym nasi klienci posiadają pełną analitykę, związaną z odtwarzaniem plików wideo. To zupełnie inna jakość danych, niż te, które mogliby otrzymać z serwisu YouTube. Co istotne, mamy już 7,2 mln streamingu miesięcznie - wyjaśnia prezes Dariusz Piekarski.

Spółka realizuje obecnie również kilka innych ciekawych projektów, o których można się dowiedzieć z rozmowy z Dariuszem Piekarskim.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl