Przyśpiesza handlowa ofensywa marek dyskontowych
Trwa ekspansja marek dyskontowych. Z retail parków przenosi się do galerii handlowych i ich ofensywa nie jest zdominowana przez marki spożywcze.
Trwa ekspansja marek dyskontowych. Z retail parków przenosi się do galerii handlowych i ich ofensywa nie jest zdominowana przez marki spożywcze.
W ostatnich dwóch latach Pepco rozrosło się o kolejnych 550 sklepów. Sieć Dealz, która w 2021 r. posiadała jedynie 75 punktów sprzedaży w kraju, na koniec roku ma mieć ich już 340.
HalfPrice, zaliczana do nowych marek na rynku, w 2021 r. posiadała 40 punktów sprzedaży, a n a koniec br. ich liczba wzrosnąć do 120.
Action w ostatnich dwóch latach potroił liczbę sklepów, ze 119 do ponad 300.
- Retail parki zawsze wypełnione były przede wszystkim markami dyskontowymi, natomiast w galeriach handlowych dominowały marki droższe - mówi w rozmowie z MarketNews24 Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream Property Advisors. – Teraz to się zmienia, najemcy z parków handlowych przenikają bardzo mocno do galerii handlowych, to buduje ich atrakcyjność.