Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Przyśpiesza handlowa ofensywa marek dyskontowych

pobierz video
04.09.2023

Trwa ekspansja marek dyskontowych. Z retail parków przenosi się do galerii handlowych i ich ofensywa nie jest zdominowana przez marki spożywcze.

Trwa ekspansja marek dyskontowych. Z retail parków przenosi się do galerii handlowych i ich ofensywa nie jest zdominowana przez marki spożywcze.

W ostatnich dwóch latach Pepco rozrosło się o kolejnych 550 sklepów. Sieć Dealz, która w 2021 r. posiadała jedynie 75 punktów sprzedaży w kraju, na koniec roku ma mieć ich już 340.

HalfPrice, zaliczana do nowych marek na rynku, w 2021 r. posiadała 40 punktów sprzedaży, a n a koniec br. ich liczba wzrosnąć do 120.

Action w ostatnich dwóch latach potroił liczbę sklepów, ze 119 do ponad 300.

- Retail parki zawsze wypełnione były przede wszystkim markami dyskontowymi, natomiast w galeriach handlowych dominowały marki droższe - mówi w rozmowie z MarketNews24 Grzegorz Mroczek, wiceprezes Cream Property Advisors. – Teraz to się zmienia, najemcy z parków handlowych przenikają bardzo mocno do galerii handlowych, to buduje ich atrakcyjność.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl