Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

RODO: co dalej z marketingiem internetowym i pośrednikami rekrutującymi do pracy

pobierz video
06.05.2018

Pomimo tego, że rząd nie przygotował dwóch ważnych dokumentów dotyczących ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli RODO, od 25 maja będą w Polsce obowiązywać ogólne przepisy unijne. W trudnej sytuacji są przedsiębior

Pomimo tego, że rząd nie przygotował dwóch ważnych dokumentów dotyczących ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli RODO, od 25 maja będą w Polsce obowiązywać ogólne przepisy unijne. W trudnej sytuacji są przedsiębiorcy, którzy za pośrednictwem innych firm rekrutują do pracy lub prowadzą działania marketingowe.

- Wszyscy przedsiębiorcy, którzy są administratorami danych powinni zwrócić szczególną uwagę w jaki sposób robią to podmioty przetwarzające te dane na ich zlecenie - mówi w rozmowie z MarketNews24 Paweł Gruszecki, radca prawny, szef Praktyki Nowych Technologii i Telekomunikacji Kochański Zięba i Partnerzy (KZP), partner w tej kancelarii prawniczej.

Niedobra wiadomość dla przedsiębiorców jest taka, że dwa projekty ważnych dokumentów , dotyczących RODO, zostaną podpisane i przyjęte prawdopodobnie dopiero w lipcu br. Ten czas można jednak wykorzystać.

- Co najistotniejsze, należy przeprowadzić kontrole i audyty sposobu przetwarzania danych - komentuje ekspert z KZP.

Sytuacja przedsiębiorców jest trudna, choć jest to stan przejściowy, możliwe że skorzystają na tym firmy najlepiej przygotowane, na przykład do marketingu internetowego lub rekrutujące do pracy.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl