Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Rynek piwa odnotował spadek sprzedaży

pobierz video
01.03.2018

W ubiegłym roku rynek piwa odnotował nieznaczny spadek sprzedaży. Ilościowo o 2,4 proc., wartościowo o 1,3 proc. Kupiliśmy mniej piwa, ale na to, które trafiło do koszyków byliśmy skłonni wydać więcej, dlatego spadek wartości sprzedaży by

W ubiegłym roku rynek piwa odnotował nieznaczny spadek sprzedaży. Ilościowo o 2,4 proc., wartościowo o 1,3 proc. Kupiliśmy mniej piwa, ale na to, które trafiło do koszyków byliśmy skłonni wydać więcej, dlatego spadek wartości sprzedaży był mniejszy niż spadek jej wolumenu.

- Rynek od kilku lat jest stabilny, pijemy w Polsce rocznie 97-99 litrów na osobę - mówi w rozmowie z MarketNews24 Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce. - Rok 2017 był gorszy dla branży ze względu na pogodę, ale też zabrakło dużej imprezy sportowej.

W tym roku może być lepiej, ze względu na piłkarskie mistrzostwa świata: - Oby Polacy grali jak najdłużej - dodaje B.Morzycki.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl