Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Rynek spotkań: Polska na 18 miejscu na świecie

pobierz video
06.08.2018

Polska zajmuje 18 miejsce na świecie na rynku spotkań, który jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi światowej gospodarki. Spośród polskich miast prym wiedzie Warszawa, ale daleko jej jeszcze do Barcelony czy Paryża. Warszawę na

Polska zajmuje 18 miejsce na świecie na rynku spotkań, który jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi światowej gospodarki. Spośród polskich miast prym wiedzie Warszawa, ale daleko jej jeszcze do Barcelony czy Paryża. Warszawę najszybciej gonią Katowice.

Według Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów stabilna pozycja naszego kraju jest efektem spójnego komunikatu na arenie międzynarodowej, aktywnej współpracy regionalnych podmiotów z centralnymi jednostkami, jak również z organizatorami spotkań i przedstawicielami stowarzyszeń. Potwierdza ona fakt, że Polska przyciąga coraz więcej organizatorów spotkań z całego świata, posiada odpowiednią infrastrukturę oraz organizatorów obsługujących wydarzenia w sposób profesjonalny.

- Od kilku lat liderem na rynku spotkań są nieprzerwanie Stany Zjednoczone, przed Niemcami i Wielką Brytanią - mówi w rozmowie z MarketNews24 Katarzyna Niezgoda, Director of Business Development, Vienna House Poland.  – Praga, Barcelona, Londyn I berlin należą do najbardziej lubianych przez organizatorów eventów miast na świecie.

Rynek spotkań na świecie szybko się zmienia, a budżety rosną z dynamiką 3-3,5 proc. rocznie, ale w Polsce pozostają od kilku lat niezmienne.

- Ze względów budżetowych eventy są skracane i rezygnuje się z wieczornych gali, natomiast zwiększamy, zgodnie z oczekiwaniami, wydatki na bezpieczeństwo, a zwłaszcza na cyberbezpieczeństwo - wyjaśnia dyrektor Katarzyna Niezgoda.



Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl