Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Smak piwa zależy od stabilności prawa

pobierz video
07.04.2018

Czy należy drastycznie ograniczyć reklamę piwa? Branża piwowarska ocenia, że nie. Zwłaszcza, że konkurencja jest duża. Ponad 200 browarów powstało w ostatnich siedmiu latach, a w 2017 r. na rynku pojawiło się ponad 1 600 nowych piw.

Czy należy drastycznie ograniczyć reklamę piwa? Branża piwowarska ocenia, że nie. Zwłaszcza, że konkurencja jest duża. Ponad 200 browarów powstało w ostatnich siedmiu latach, a w 2017 r. na rynku pojawiło się ponad 1 600 nowych piw.

- Piwo dla swojego sukcesu potrzebuje dobrej pogody i stabilnego prawa - mówi w rozmowie z MarketNews24 Bartłomiej Morzycki, dyrektor Biura Zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce.

Obniżka akcyzy dla małych producentów była pozytywną zmianą. Inne propozycje zmian nie są przez branżę oceniane pozytywnie: - Zagrożeniem dla branży piwnej są zmiany dotyczące zakresu możliwości reklamowania piwa - ocenia B.Morzycki, który twierdzi, że wydatki na reklamę nie wpływały na wielkość spożycia piwa, które pozostaje na dość stabilnym poziomie.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl