Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Sposób na uniknięcie kar mogących sięgać do 100 mln zł, czyli POST-RODO

pobierz video
20.02.2019

Wdrożenie RODO nie jest tylko jednorazowym przyjęciem dokumentacji. To zmiana funkcjonowania organizacji i procesów biznesowych, która ma charakter stały. Stały również musi być poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z RODO administrator danych, korzystając z partnerów biznesowych lub podwykonawców, powinien korzystać wyłącznie z usług podmiotów przetwarzających (procesorów), które zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych. Jest to konieczne aby przetwarzanie spełniało wymogi rozporządzenia i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Jednym ze sposobów wykazania odpowiednich działań podjętych przez administratora, są cykliczne audyty i inspekcje u swoich partnerów biznesowych, którym powierzane dane do przetwarzania. - Ponadto warto rozważyć cykliczne audyty w swojej organizacji, która pomogą przygotować firmę na potencjalną kontrolę Urzędu, ale również systematycznie niwelować luki w bezpieczeństwie. Na rynku dostępne są metodologie oparte o listy punktów kontrolnych, których jest ponad 80, dające możliwość zobrazowania poziomu bezpieczeństwa i spełniania wymogów RODO w organizacji – mówi w rozmowie z MarketNews24 Maciej Mackiewicz, Partner , Szef Praktyki Technologie, Ochrona Danych oraz Forensic w kancelarii Kochański i Partnerzy.
Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl