Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Sztuczna inteligencja wkracza do sklepów internetowych

pobierz video
24.10.2019

33 proc. osób ocenia, że na co dzień korzysta ze sztucznej inteligencji. Jednak rzeczywistość jest inna. Korzysta z niej aż 77 proc. osób choć tego nie wie.

- Nie doceniamy tego jak bardzo usługi, które serwuje nam Facebook, Google, Netflix i inni, korzystają ze sztucznej inteligencji – mówi w rozmowie z MarketNews24 Roman Grygierek, CEO INIS.

Pod wpływem raportu PwC dotyczącego wykorzystywania sztucznej inteligencji przedsiębiorcy zastanawiają się w jaki sposób można ją wykorzystać dla wzmocnienia biznesu. Jak to zrobić, po jakie narzędzia i rozwiązania warto sięgnąć? Bardzo skuteczne mogą się okazać na przykład narzędzia do personalizowania treści wiadomości.

- Wiadomo, że każdy z nas jest inny, a biznes generuje olbrzymią liczbę danych o klientach, dlatego dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji powinniśmy się dowiedzieć jak się z nimi komunikować, aby osiągnąć zamierzony efekt – sugeruje R.Grygierek.

Sztuczna inteligencja powinna nam bardzo pomóc w poruszaniu się po sklepach internetowych oferujących kilkaset tysięcy produktów. Po kilku krokach będzie selekcjonować produkty, których szukamy. Zmieni się więc bardzo marketing.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl