Sztuczna inteligencja wkracza do sklepów internetowych
33 proc. osób ocenia, że na co dzień korzysta ze sztucznej inteligencji. Jednak rzeczywistość jest inna. Korzysta z niej aż 77 proc. osób choć tego nie wie.
- Nie doceniamy tego jak bardzo usługi, które serwuje nam Facebook, Google, Netflix i inni, korzystają ze sztucznej inteligencji – mówi w rozmowie z MarketNews24 Roman Grygierek, CEO INIS.
Pod wpływem raportu PwC dotyczącego wykorzystywania sztucznej inteligencji przedsiębiorcy zastanawiają się w jaki sposób można ją wykorzystać dla wzmocnienia biznesu. Jak to zrobić, po jakie narzędzia i rozwiązania warto sięgnąć? Bardzo skuteczne mogą się okazać na przykład narzędzia do personalizowania treści wiadomości.
- Wiadomo, że każdy z nas jest inny, a biznes generuje olbrzymią liczbę danych o klientach, dlatego dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji powinniśmy się dowiedzieć jak się z nimi komunikować, aby osiągnąć zamierzony efekt – sugeruje R.Grygierek.
Sztuczna inteligencja powinna nam bardzo pomóc w poruszaniu się po sklepach internetowych oferujących kilkaset tysięcy produktów. Po kilku krokach będzie selekcjonować produkty, których szukamy. Zmieni się więc bardzo marketing.