Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Szukamy już innych samochodów

pobierz video
17.02.2016

Jesteśmy skłonni kupować droższe używane samochody. I coraz młodsze. Niskie ceny paliw zmniejszają zainteresowanie dieslami.

Jesteśmy skłonni kupować droższe używane samochody. I coraz młodsze. Niskie ceny paliw zmniejszają zainteresowanie dieslami.

 

Dzięki kolejnej edycji plebiscytu „Internetowy Samochód Roku” dowiadujemy się, jak zmieniają się preferencje poszukujących samochodu.  Oczywiście, pierwszym wybieranym parametrem w wyszukiwarce jest cena, ale z roku na rok szukamy samochodów trochę droższych.

- Na najpopularniejszy w plebiscycie samochód Audi A4 internauci byli skłonni przeznaczyć do 20 tys. zł - w rozmowie z MarketNews24 mówi Aleksandra Kubicka z serwisu OTOMOTO.

Jeszcze niedawno internauci poszukiwali najchętniej samochodów wyprodukowanych przed 15 laty. Teraz najpopularniejsze są te, które mają nie więcej niż 10 lat.

 

Ceny benzyny na stacjach paliw w Polsce są najniższe od maja 2009 r. I ma to wpływ na preferencje dotyczące silnika.

 

- W 2012 roku 3/4 pytań dotyczyło samochodów z silnikiem diesla, obecnie to już tylko wybór 1/3 internautów – mówi Aleksandra Kubicka z serwisu OTOMOTO

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl