Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Trendy mody są niebezpieczne przy inwestowaniu

pobierz video
02.05.2018

Blogi finansowe stają się bardzo popularne, choć ponad 50% Polaków nie ma żadnych oszczędności. Dlaczego tak się dzieje? Bo w pokoleniu z roczników 1980-1985 rośnie dynamicznie zainteresowanie finansami osobistymi. Można mówić o mo

Blogi finansowe stają się bardzo popularne, choć ponad 50% Polaków nie ma żadnych oszczędności. Dlaczego tak się dzieje? Bo w pokoleniu z roczników 1980-1985 rośnie dynamicznie zainteresowanie finansami osobistymi. Można mówić o modzie na finanse.

Potwierdza to także ilość blogów finansowych. Najbardziej popularne miesięcznie odwiedza nawet kilkaset tysięcy osób. Czy podążanie za modą jest rozsądnym pomysłem na inwestowanie?

-W 30-letniej historii rynku kapitałowego przerabialiśmy już boom na nieruchomości, nowe technologie, tak zwane startupy, spółki medyczne, surowce, waluty i wiele, wiele innych funduszy inwestycyjnych - mówi w rozmowie z MarketNews24 Adam Wolski, RDM Wealth Management. - Istotą inwestowania powinna być jednak strategia, a nie moda.

Ci, którzy temat mody już przerabiali, mają go za sobą, wyciągnęli odpowiednie wnioski i dlatego są o te kilka kroków do przodu. Dlatego jedni zarabiają na funduszach inwestycyjnych, a inni je krytykują bo nigdy nie przyjęli takiej właśnie formy podejścia do inwestycji lub na niej stracili, ulegając modzie, kiepskim poradom, zwłaszcza jeżeli nie odróżniali doradców inwestycyjnych od doradców finansowych (tylko ci pierwsi otrzymują licencje od KNF, jest ich niezbyt wielu, bo ok. sześciuset).    




Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl