Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Wynagrodzenia w telefonicznych centrach obsługi będą wyższe, wymagania też

pobierz video
17.02.2019

Banki przyszłości, to nie tylko digital. Telefoniczne centra kontaktu z klientem nie mogą być obsługiwane przez słabo opłacanych studentów. Znany z innowacji mBank idzie pod prąd wobec niektórych wyobrażeń. Będzie też otwierał nowe oddzia

Banki przyszłości, to nie tylko digital. Telefoniczne centra kontaktu z klientem nie mogą być obsługiwane przez słabo opłacanych studentów. Znany z innowacji mBank idzie pod prąd wobec niektórych wyobrażeń. Będzie też otwierał nowe oddziały w miastach średniej wielkości.

- Trzeba być świadomym tego, że klient się może zagubić, że może mieć moment w którym nie wie w jaki sposób postępować i wówczas będzie komunikował się z contact center - mówi w rozmowie z MarketNews24 Cezary Stypułkowski, prezes mBank SA, podczas XIII Kongresu Ryzyka BIK. - Klient musi być obsługiwany przez osobę o bardzo wysokich kompetencjach. To będzie bardzo wymagająca praca lepiej opłacana niż do tej pory.

Formy komunikowania się z klientem są różne. To chat, wideo i call. Kontakt cyfrowy z bankiem jest coraz bardziej powszechny, ale to nie zawsze wystarcza.

- Ciągle fizyczna obecność referencyjna banku dla nawet młodych ludzi jest istotna. Chodzi o to, żeby zaistnieć fizycznie w przestrzeni, gdzie nasi klienci są obecni - podsumowuje prezes C. Stypułkowski.

Dlatego mBank zaplanował otwarcie ok. 20 nowych oddziałów w miastach średniej wielkości.

 

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl