Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Rejestracja Zaloguj się
Kategorie
Gospodarka
Kraj Unia Europejska Świat
Edukacja Energetyka Finanse
Finanse osobiste Wyniki Finansowe
Firma Handel Manager Media i Marketing Medycyna Motoryzacja Nieruchomości i Budownictwo Podatki Prawo Przemysł Rolnictwo Teleinformatyka
Hardware Telefonia
Transport Turystyka Żywność Kultura i Rozrywka Sport i rekreacja Zdrowie i Uroda Infografiki Materiały prasowe
InwestycjeZagraniczne.com StrefyNieruchomości.pl

Zmienił się rynek, chętnie kupujemy auta poprzez internet

pobierz video
08.05.2023

Kupowanie aut przez internet stało się popularne. Utrwaliły się zmiany w sposobie sprzedaży samochodów osobowych na rynku wtórnym, które wywołała pandemia.

Jeszcze na początku 2019 r. wydawało się niemożliwe, że klienci będą realizować zakupy przez internet, bez bezpośredniego oglądania samochodu u pośredników w handlu. Wraz z początkiem pandemii dealerzy bardzo szybko przestawili się na sprzedaż internetową. Klientom przesyłano pełne raporty dotyczące stanu technicznego samochodów, dealerzy usprawnili swoje systemy, które umożliwiały obejrzenie auta, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz samochodu.

- Z kanapy własnego salonu mogliśmy obejrzeć wnętrze samochodu bez żadnego ciśnienia ze strony sprzedawcy, a finalizacja transakcji polegała na dostarczeniu auta do domu klienta w terminie jednego tygodnia -  mówi w rozmowie z MarketNews24 Paweł Molasy, Business Country Manager PL w AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z.o.o. 

Nowy system sprzedaży stał się popularny, także dlatego, że tak kupiony samochód można zwrócić w ciągu 14 dni, to dostatecznie dużo czasu, aby przetestować auto.

Załóż konto
Aby móc w pełni korzystać z naszego serwisu należy się zarejestrować.
rejestracja
Nawigacja
Newsy Dla wydawców O nas Współpraca/Oferta Newsletter Regulamin Polityka Prywatności Polityka Cookies
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany przez nas tylko o najważniejszych informacjach zapisz się do naszego newslettera już teraz
zapisz się
Kontakt

VideoTarget Sp. z o.o.
ul. Prosta 70
00-838 Warszawa
NIP: 521 371 76 87
 
redakcja@marketnews24.pl